:: nak ikut tak nak, nak ikut tak nak...? ikut suka korang lah! hehee~^_^ ::

Dec 1, 2009

.sayang, bile mahu pulang?

www.tips-fb.com

.adeh~
.hujan lagi~
.matahari itu~
.baru je semalam di Pinang aku lihat matahari.
.hari ini seharian hujan.
.nak mandi pun sejuk, tapi terpaksa la kan.. xkan xmandi kot!
.hahaa.
;)
.amik air semayang lagi la.. kena tahan sejuk~ adeh..
*kalu period mase nie kan senang~*
.ni baru je pas solat asar.. lambat kan..? hahaa.. sejuk tau.. tu yang lambat..
*cettt! alasan tu xleh guna kat padang mahsyar nanti fatiha!*
.adeh~ bile nak sedar ni fatiha.. huhuuu...

.tapi.... fatiha sejuk betul~
.orang cakap sejuk sampai ke tulang~
.tapi tahap aku nie ape ye..?? ade yg up lagi dari tulang x..??
.ha! ec tulang kot....kan kan kan..??
.macam sup gear box yang orang selalu hirup kat dalam tulang tu~
;D
.adeh! pelik betul makan tu! haish~
.oke xde kena mengena kan..?? hahaaa..
.apeape pun,
.yang pasti memang sejuk skang kan..??


mood: kesejukan. malas. xoke!
*
*
*
*
*
*
.oke.
.sebenarnya, fatiha rhendu die nie!
.yang chumel sebelah fatiha ni..my bestie zila~
.die nie pegi kL, KPTM die la.. ade netball match~
.sayangku.. bila mahu pulang? rhendu kamoo.. bosan la~ huhuu..
.bile nak pegi makan waffle lagik..?
.bile mahu pegi usha lelaki gantang di pantai..?
.bile mahu pegi ke pantai kiter tu lagik..?
.bile mahu tido same2 lagik..?
.bile mahu buat kecoh di rumah lagik..?
.bile mahu bercerita lagik..?
.bile mahu jeleskan boifee kamoo lagik..?
.bile mahu semua la!
.rhendu kamooo!
;(



nota chenta: cinta mati.


14 contengan readers:

avid gunner said...

hahaha...line 10 yang dah kena potong tu x bley blah...

♥♥cHeNta_tiEha♥♥ said...

::avid gunner::
ehehee.. ssshh! senyap.. buat2 xnmpk~ hahahaaa..;)

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.chenta mati same siapa? ;p

♥♥cHeNta_tiEha♥♥ said...

::intanurulfateha (◡‿◡✿)::
eheheee.. tetap pada yang dulu mgkin~
huhuu.. nth ape2 kn..?

terase cm nk sekeh kan..?

;D

MiSS FaRaH said...

sayang nk balik dah ni cayang..huhu

♥♥cHeNta_tiEha♥♥ said...

::MiSS FaRaH::
oh.. sayang suda mahu pulang...?? cepat ye~ hahahaa..
;D

raihan said...

suspen je teha ni huhu

♥♥cHeNta_tiEha♥♥ said...

::raihan::
ina! ehehee.. peace!;)

hati maseh tertutup macamana mahu ade sayang lain~

;D

fitriah said...

aaaaaa tertipu!!

ingatkan boyfren tieha! lalalala ;p

♥♥cHeNta_tiEha♥♥ said...

::fitriah::
ohoooo! padan muke.. buweeekkkkk!
;) eheheheee...

;D

.dyanza.maya. said...

dye ade beshtie nk jd beshtie dye jugak ;)

♥♥cHeNta_tiEha♥♥ said...

::.dyanza.maya.::
ehehee.. dyan~ miss yuuu!!!

mahu..? buleh~

glad to have u s my fren~
;)

.dyanza.maya. said...

sure la saya nk sgt ;)
tp kite tapenah jumpe .
ohh i'm glad too dear!

♥♥cHeNta_tiEha♥♥ said...

itula.. tp kan.. tieha da stdy kat kL.. ehehee..

;D

 
♡ copyright by tiehanurfatiha ♡