:: nak ikut tak nak, nak ikut tak nak...? ikut suka korang lah! hehee~^_^ ::

May 29, 2010

i wonder why???

www.tips-fb.com

salam all!!!

hurm.


.ntah mengapa, badan makin tidak sihat sedikit.
.ntah mengapa, aku kian takut untuk memikirkannya.
.ntah mengapa, hati kian girang di rumah.
.ntah mengapa, masih tidak ada mood untuk pulang ke UPM 16 june ini.
.ntah mengapa, hati kian berdegup.
.ntah mengapa, aku masih begini.
.ntah mengapa, aku masih menyepi.
.ntah mengapa, hakikatnya aku mahu berada di rumah.

.ntah apa, yang bakal terjadi untuk hari depan.
.ntah apa, pula nasibku semester depan di UPM.
.ntah apa, yang mereka fikirkan tentang aku.
.ntah apa, yang aku kisahkan tentang mereka pula kan..?

.ntah bagaimana, aku akan menjalankan tanggungjawab itu.
.ntah bagaimana aku mahu tetap memastikan ianya baik untukku.
.ntah bagaimana, semuanya akan terjadi.



.ntah kenapa, mood utk berblogging kian hilang.



.ntah bagaimana kan, aku boleh mengarut begini..?
.haish!
.fatiha!
.berTABAH!!!!!!!
;)

*
*
*
*
*
*
nota chenta:
.ntah bagaimana, hati kian pulih.
.ntah bagaimana, hati kian mula menerima.
.ntah bagaimana, hatinya.
.yang pasti, ntah bagaimana aku boleh menerimanya.
.yang pasti lagi, ini semua kurniaanNya~
;)


11 contengan readers:

wdj owner said...

doo..baper banyak ntah nie.
be strong
life like that

Viva La zuLL said...

if life goes hard. you go harder.
(sape nok quote, dibenarkan )

http://ohserius.110mb.com/blog.php

♥_♥tieha♥_♥ said...

palie~
ahahaaa..naseb la..


roy!!!!

baik.. i quote..

'if life goes hard, you go harder'
i go!!!!;)

a little less conversation said...

ntah kenapa boleh terkomen di sini..haha

p/s: woo..lama dah x komen blog ni

dvilla said...

ntah gemane leh wt post ni??
rilek2...nothin stronger than us...hehehe

♥_♥tieha♥_♥ said...

pakcik!!!!!!woot!

dvilla~
ehehehe!nth la..hahaa

~pinkylixi0uz~ said...

menerima?siapakah?

♥_♥tieha♥_♥ said...

jaa~
;))

izzah aziz said...

selamat dtg ke dunia linguistik melayu yg penuh warna!!!ntah ape ntah bila ntah dmana ntah siape....

hehe..bebelan emosi nur fatiha telah bermula

apepun kamu perlu bertabah sentiasa.ok?

izzah aziz said...

selamat dtg ke dunia linguistik melayu yg penuh warna!!!ntah ape ntah bila ntah dmana ntah siape....

hehe..bebelan emosi nur fatiha telah bermula

apepun kamu perlu bertabah sentiasa.ok?

♥_♥tieha♥_♥ said...

izzah! ehehehe!;)

 
♡ copyright by tiehanurfatiha ♡