:: nak ikut tak nak, nak ikut tak nak...? ikut suka korang lah! hehee~^_^ ::

Jun 29, 2011

siapa yang BODOH?

www.tips-fb.com

.xperlu kau bertanya tak perlu kau mengugut aku.
.sedang kau tahu siapa yang aku suka dan siapa yang aku sayang.
.buatlah apa pun untuk puaskan segala nafsu serakah gilamu.
.aku hanya takut pada DIA.
.ya, aku memang nampak bodoh, atau aku memang bodoh.
.bodoh aku kerana pernah mengenali kau.
.dan kau pula sangat bodoh kerana cuba memperlihatkan aku bodoh di mata mereka.
.buatlah sesuka hati kau.
.buatlah dengan senang begitu.
.aku mungkin peduli awalnya.
.sekarang, aku tidak.
.dan pada mereka yang mengenali aku,
mungkin mereka nampak aku bodoh,
dan mungkin mereka peduli,
tapi andai ada yang percaya dan mengenaliku,
itu sudah lebih dari cukup untukku.
.pada kau,
.aku tidak pasti.
.seronokkah kau lakukan begitu.?
.ye, buatlah aku bermusuhan pun dengan mereka.dengan dia.
.aku terima.


.ini yang aku coretkan dikala kau mengugut aku, hoi! kau ingat kau besar sangat ke..?

nota chenta: andai kau mengenali aku, andai kau mempercayai aku, kau pasti yakin dengan aku. satu yang aku pinta, ikhlaskan dirimu padaku sebagaimana aku tika denganmu.


0 contengan readers:

 
♡ copyright by tiehanurfatiha ♡