:: nak ikut tak nak, nak ikut tak nak...? ikut suka korang lah! hehee~^_^ ::

Nov 19, 2008

cHenta..kaSeH?????

www.tips-fb.com

*lalalaa..* by tiEha..~wewe~

hurm... juz thinking of sharing some stories about love..after reading one of my beSti post.. chenta.. kasih.. love..??? it's al about our heart.. body and soul.. evryone's hve a diffrnt defntions of love.. so do i... 4me.. love is al about sacrfces.. tolrncy.. loyalty.. and penerimaan...

wut i mean here is.. wihout penerimaan diri seadanya ttg dri psgn msing2.. it is not love.. coz.. nobody's perfct.. we cant change sum1 based on wut we want dem 2b.. "trima diriku seadanye.. spt aku mnrimamu.. s da wy u r.. "dat's wut i think.. sng utk meluahkan kata... sukar utk melakukannya.. scrfces.. cinta.. mmg perlukan pengorbanan.. "kau cintaku.. hidup dan matimu.. susah dan senangmu.. aku kan slalu dismpingmu.. "alangkah indahnya dunia cinta.. bila sang arjuna meluah kata jnji.. membuktikan cinta di hati.. tpi.. xsmua cinta indah.. itu yang benar... tolrncy.. dalam cinta.. perlu komunikasi yang baik utk berbicara.. kasih... dgr kan aku.. luahkan katamu.. jgn kau pndam ec hatimu.. indahnya dunia bila dpt meluah kata pd sang cinta di hati.. peritnya derita bila ianya di slh tfsir.. dgrkan aku.. dgrkan aku.. hanya rintihan menangisi keluhan dan jeritan batin.. kesetiaan.. plz.. trust me.. do love u.. so sweet... love u wit al my heart... kesetiaan cintaku pdmu.. xt'bilang dgn kata-kata.. walau jauh mana dirimu.. ku ttp setia dgnmu... manisnya kata berbicara.. bercantum menjadi luahan hati.. hanya sang cinta yang memahami.. alangkah indahnya dunia jika kita menemui cinta sejati.. come on.. wake up!! satu dalm seribu.. ertinya... true love doesnt easily comes into ur heart.. but u can get it.. if u hve al those things..

teringt aku pada sepsg kekasih.. cukup bhagia mereka bersama.. menyemai jnji cinta hingga akhir waktu.. pengorbanan sang puteri terhadap putranya.. menyentuh naluri hatiku.. he's so lucky.. temanku itu.. terlalu byk berkorban utk kekasih hati yang di cinta.. indahnya dunia mereka.. kaseh... syg.. kesetiaan.. penerimaan bercantum menjadi satu.. cinta sejati mereka.. bahagiamu.. bahagiaku.. 2 my fren.. ur so lucky.. nxt story about love.. sang arjuna hati.. mencinta penuh dalam pada sang putri yang dikasihi.. smua dilakukan pd sang cinta hati.. sang putri???? berselingkuh dgn teman lain... peritnya hati dan jiwa arjuna hati.. kecewa dgn cinta xkesampain... dia membunuh cinta dalam hatinya.. kosong.. kosong... sahabat... kuatkan jiwamu.. bukakan hatimu... ada cinta menanti dirimu....

mudahnya aku menasihati teman... peritnya hati yang menanggung.. teman.. percaya padaku.. aku melaluinya.. aku juga tau perit hatimu itu.. seperti kata lagu itu... cinta itu membunuhku... lontar saja kunci cinta.. buang saja smuanya... biar mati.. mati.... but shbt... biar aku saja yang begitu.. bukan dirimu... biar saja cinta itu mati.. mati dalam diriku.. jiwaku.. dihatimu.. buka saja pintumu.. biar hidup cinta lain di hatimu..

sygnya... aku kehilangn pengertian chenta itu.. hilang.. kosong... bantu aku ya Tuhan.. alangkah indahnya kisah cinta dalm novel cinta.. cerita cinta.. bahagia.. bak cinta shahjehan dan mumtaznya.. teman.. cinta tak selalu indah.. suka duka.. kita rasai.. pengalamn berbeza.. mgjr erti cinta sebnr... searching..... searching.... true lovE.........??????

utkmu sang cinta..biar saja cinta itu hidup di hatiku...tanpa dirimu..


1 contengan readers:

Syahidan said...

fty

cinta sjati bukan hadir dlm sekelip mata. jgn ttp hatimu..mgkin cintamu tlah hadir..tp dek kerana kamu menutup hati itu, cinta berlalu pergi.hidup terlalu singkat utk disia2kan...

 
♡ copyright by tiehanurfatiha ♡