:: nak ikut tak nak, nak ikut tak nak...? ikut suka korang lah! hehee~^_^ ::

Nov 20, 2008

hanyA paDa kenaNgaN itu...

www.tips-fb.com

ermmm... hari-hari ku... sering terigtkanmu.. shtkah kamu??? sdh makan kah kamu??... ermmm.. rndukan aku??? ermmmmmmmmmmm... mgpa ada kamu di hatiku.. mengapa wjh kamu yg kudmbakan saban hari.. saban mlm.. mgpa hadirmu cma seketika.. tatkala ku leka menanam impian.. kau pergi.. dari hidupku... hilang... kosong...
fatiha!!!!!! bgun kamu!!!! biar dia bahagia dgn cintanya.. ermm.. lupa.. yup... aku bahagia jika kau bahagia... doaku sllu dgnmu... cintaku.. bahagiakan dirimu... pergi.. maafkan aku...
petikan puisi indah ini..ku titipkan buatmu sang cinta...hanya utkmu..tika ini..

aku merasa ada yang hilang...
tanpa tahu..apa yang sudah kutemukan...
aku merasa menemukan...
tanpa tahu apa yang aku cari...
dan aku...
seperti masih mencari..
tanpa tahu apa yang sudah hilang..
manusia memiliki mimpi...
ada yang mengejar dan mewujudkannya...
ada yang mundur dan membuangnya..
ada pula yang diam...dan hanya menyimpannya..sepanjang sisa hidupnya...
dan aku.....
aku akan menjadi manusia yang terakhir itu....


" tidak ada pertemuan yang abadi..seperti pertemuan kita..maka..perpisahan pun tidak ada yang abadi....."

cinta pertama.....


0 contengan readers:

 
♡ copyright by tiehanurfatiha ♡