:: nak ikut tak nak, nak ikut tak nak...? ikut suka korang lah! hehee~^_^ ::

Dec 12, 2008

bOwling timE!!!!

www.tips-fb.com

huuuuu.. last nite at 9.00 p.m... my fmly n i togther wit my aunt n uncle went 2 TER... bowling time... huuuuu... guess wut... i wanna play 2.. since quite a long time la nver played... n there we go... cikdah and 2 frens, uncle, achik, mom, dad, n of course me... heee... we played 2 lanes.. so.. i'd go wit dad, achik n uncle... we r in 1 grup... den.. da games begin... hahahaa... so many funny thngs happened while playing.. dad wit his style... alwiz strike! caya la abah!!!! n da rest are good 2... instead of me.. hahahahaa... ok je aku main.... lalalallaaa... 3 games!!! penat giler la... huuuu...
aku xpernah rase sehaepy semlm being wit my own fmly... ntah la.. myb coz my fmly is not like others... **dush!!!** adoi..sdey lak.. ok.. 4get it.. abah.. ma.. adik.. n i... best sgt... smlm jugak la.. aku ase senang dgn abah... he make fun of me...thanx abah!!! 4 me... it's meant alot!!!! i love u!!! erm.. around 11.30 we went bck home... penat amt... after wat ape yg ptt... ape lagi.. time 2 sleep... but s usual.. i cant... erm... around 4 bru dpt tdo kot... ntah ape yg aku pikr... adoi!!!! but after all.... da bowling memories was great!!!!!


0 contengan readers:

 
♡ copyright by tiehanurfatiha ♡