:: nak ikut tak nak, nak ikut tak nak...? ikut suka korang lah! hehee~^_^ ::

Nov 25, 2009

oh my sun!!!!!!

www.tips-fb.com

hohooo...
setelah sekian lame menyepi..
aku datang bersama-sama matahari yang baru menjelma pagi tadi setelah sekian lama ia menghilangkan diri..
bahagia je rase bile terkena panahan cahaya matahari di pagi hari yang menyilaukan mata lantas mengejutkan aku untuk bangun dari lenaku..~
.padahal tarik selimut balik nak sambung tdo~
;D
hip hip hoooray!!!
*melompat secute mungkin oke*
~kelipkelip mata~

.baju-baju yang bertimbun sudah berjaya di basuh detik ini.
.tunggu mahu menjemur saja.
;)

.kebosanan di kala cuti melanda diri.
haish~
.teringin mahu keluar, tapi mood hilang sebab keadaan cuaca yang xmenentu.
.tu pun ade yang salah faham bile daku menolak untuk keluar.
" awk. yang disini, saya bukan xmo keluar... i have my own reasons, but not like what do you think in your head...
"
.katakan apa saje tentang diriku, katakan apa saje yang kamu mahu... aku tidak mahu amik kisah... kerana aku tahu diriku~.
0_o

.mahu ngedate bersama rakan sekolah rendah pun belum berjaya lagi.
.zila, bayah, dayah, weeda, noor. .sabar oke!..time sis zila kawen.
.tieha.zila.dayah.bayah.weeda.
.noor tiada dlm gmbr kerana berada di muka pintu.
;)
.ngedate bersama abangku belum jua.
.abangku, adik busy la, pahtu ujan.
.xsuke kuar time ujan.

.keluar bersama teman badminton pun belum ditunaikan.

.tunggu oke awk...?
.ngedate bersama fmily dis coming saturday.

.ke pinang daku~ ;)
.mahu apa lagi ye..?
.adeh~
.mahu bersiram.hahaha~
sudah banyak hari bersiram ngan air panas. rosak kulitku nanti~
.air sejuk di kala matahari ade nie da xsejuk namanye~
;D

oh.jap.. makin kuruskah aku sekarang..??



p/s terkini: maseh berusaha mengumpul teman sekolah darjah 6 untuk reu.. adeh~




nota chenta: pasti~


12 contengan readers:

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.dah g jemur baju tuh cepat! ;p

♥♥cHeNta_tiEha♥♥ said...

::intanurulfateha (◡‿◡✿)::
erk! bju!!!! aaa.. baik~

adeh~ cane leh lupe nie.. haish~

s h a r v i na said...

skrg susah nak nmpk matahari kan..
ehehe..

♥♥cHeNta_tiEha♥♥ said...

::sharvina::
ehehe.. ha'a.. ssh amat! haish~

izzah aziz said...

comel ate pakai baju kurung putih tu
tolong bwk ke upm...
sy mahu awak pakai depan sy plk =p
ngee2
bulih ke?
hmmm ngedate jugak ngn budak net badminton tu
haish jgn gado lagi tau =p

MiSS FaRaH said...

ko tu teha mse bler gemuknyer..kurus sokmo..hahhaha..jgn merah muka yer..

♥♥cHeNta_tiEha♥♥ said...

::izzah aziz::
ehehee.. thanx~ bese je kot..
ho.. chumel la bju pinjam~ hahaa..
;)

xbulih la jdiknye~ ehehee..

anda~ oh! kn kwn~ buleh sje..;D
baik~ kami xgado lagi~

;)

♥♥cHeNta_tiEha♥♥ said...

::MiSS FaRaH::
ello cik frah~ mahu tnye.. muka aku nk kena merah thn malu ke merah thn marah ea..??



;D

~piNkylixiOuz~ said...

teslians bile nak reu?
huhu..

♥♥cHeNta_tiEha♥♥ said...

::~piNkylixiOuz~::
jalela~

adeh~ xtau la.. huhuu.. makin ramai je yg kuo upm~ huuuu.. sem dpn la jwbnye~

zanetti_be said...

teman badminton terus tue.bleh ke mu main badminton?hahah

♥♥cHeNta_tiEha♥♥ said...

::zanetti_be::
cett! mencabar kewibawaanku nmpk~ haish!

 
♡ copyright by tiehanurfatiha ♡