:: nak ikut tak nak, nak ikut tak nak...? ikut suka korang lah! hehee~^_^ ::

Jul 28, 2011

♥~kami tak selalu berhubung tapi selalu mengingati~♥

www.tips-fb.com

.salam readers digest!
=.='
.tak selalu berhubung tapi saling mengingati, itulah kami.
.walau jasad diri jarang ketemu selepas masing-masing menyibukkan diri di universiti masing-masing, akhirnya kami bertemu kembali setelah sekian lama tidak peluk-peluk-cium-cium.
^_^

.dia ini antara teman baik saya di UDM@UNISZA kini.

.hari ini kami keluar berdua since teman baik sorang lagi bekerja~
:)


.dia datang tika aku menggauli kekaseh bahan kuih tempahan mother dalam sebelas lebih~

.maka, dia ku suruh masuk dulu.
.lepas itu, aku masuk ke bilikku dan kami mula membuka cerita cinta hidup masing-masing~
.biasala si jalilah nie, asyik blurr saje~
.den kami pun bla bla bla dan blaa blaa lagi
=.="

.tahu lah bila perempuan mula bergosip tak tentu hala nie, masa berlalu pantas je, sedar-sedar jam berganjak tepat 2.30, maka aku minta diri untuk berjumpa DIA yang di atas sana dulu.
.selepas itu bersiap untuk keluar to nowhere yang kami belum rancang lagi~

.da lame tak naik kereta satria neo vogue dia.
.belai sikit! ahaha.

.fikir punya fikir, maka pantai la tempat melepak seperti selalu.
.ke pantai baru burok, kT.
.makan-makan waffle di A&W~ best!
.sembang lagi.
.dan lagi.
.dan, oke cukup!
.kuar photoshoot!
>.<"
.macam biasalah!
.sementelah puas, kami bergerak pula ke pantai chendering, kT.
.pantai wajib singgah oleh aku dengan besties ku di rumah~
:)

.photoshoot lagi.
.dan lagi.
.lagi lagi lagi sampai muntah!

=.="

.dia hantar saya balik.
.dia balik.
T_T

nanti kiter kuar lagi yerr~
:)

so, seterusnya biar gambar je la cerita pulak.



 .cikucakkkk!
 .hye semua!
 .bukan milik saya.
 .neo itu milik dia!:)
 .saya fatiha!
 .dia jalilah!
 .teropong kamu!
 .suka cinta itu!
 .saya pemalu. haha!
 .sayang dia!
 .melompat tinggi-tinggi!
 .mama and the queen~
P/S: susah nak carik kawan yang faham kiter, bila ada, hargai sepenuhnya!


nota chenta:
.andai kau mengerti, sungguh kau akan fahami.


0 contengan readers:

 
♡ copyright by tiehanurfatiha ♡