:: nak ikut tak nak, nak ikut tak nak...? ikut suka korang lah! hehee~^_^ ::

Jul 17, 2011

.mereka buat saya terkaku macam tiang lampu~ @_@

www.tips-fb.com

salam readers digest~
=.='

.ihiks.

oke, story for today~

first of all I wanna thank u to him who asked me to go out 'lepaking' with him this evening.
he said, 'bawak orang yang kebosanan di rumah jejalan'

=.='
.deng~

.last nite we set the date.
3.00 p.m kononnye~
but in the evening got his called, the date is on, but maybe a bit late since he wanna go to the hospital 'menderma darahnye yang banyak itu'.
.so around 5.15pm he arrived home. my home.
*denda mahu dia nie! isk!*
.after babbling, talking, and fighting in the car since I'm entering the car until we are on the way to nowhere, he called his friend which I don't know who and set the place.
I'm like, erk!
"hello, I'm here oke, besides you, and here you didn't tell me where we are heading to."
>.<
.sigh.

.he looked at me 'macam nak tembus muke I nie!' and I was like, "please, drive your car stop looking at me!" .hahahaa.
*saya tahu saya kiut+comel+cantik+menarik+tertarik*
@_@'
.awak tak ubah macam dulu kan suka tenung-tenung, huhu.

.oke enough mencarut babbling fatiha!

.so, we actually met his friends at errr a place which I don't know where but near the batu buruk beach~
.at first, I'm shy.
*hell yeah! semua laki kot! huhuu.*
.he locked me up in the car at first, dengggg you!
.then he laugh out loud outside then later he unlocked the car back.

.went out, sitting, talking, hearing he and his friends, (five of them including him) talking about car, and all the stuffs related to it which I'm totally zero in my mind.hahahaa.

.thanx guys cause didn't mind I'm there.
.still, you guys oke.
.seriously, you are so damn cool!
.mane nak tengok laki makan suap-suap, mane nak tengok laki makan kongsi-kongsi depan gadis, dan banyak lagi!

but the most important thing is, mane nak tengok lelaki sanggup amik rokok smoke jauh-jauh sikit semata demi gadis yang tak dikenali mereka pun.

*seriously, I'm touched by you (I don't know your name, sorry)!*

.maklumla, fatiha nie xtahan bau rokok sebenarnye, asal bau siap sekali dengan asap-asap ni failed la jantung nie ha. tersekat-sekat la nafas, tak waktu tu waktu nanti-nanti.
.maaf ye awak!

.but again, I'm touched by HIM too, since he still remember that I can't stand with the smoke of the ciggarete.
thanx awak!

.so, am sitting there with them until 6.45p.m and we move on since it's already late.

.actually, it is nice being with you guys, sorry 'cause I was like so damn quiet since it was quite a long time I didn't go out with HIM.
*malumalukucengla.*


oke, mesti semua tertanya-tanya kan siapa la gerangan HIM in my story nie kan..?
*oit perasan la ko fatiha! takdenyer orang nak tahu, dush muke sendiri!*

HIM is my ex-BF before my ex-BF.
>.<
*kami tak kuar 6 taun, berhubungan hanya beberapa kali sahaja lepas putus atas sebab yang hanya kami yang tahu.*


.fullstop.

.gambar takde kena mengena.
.ihiks!
.ade orang nak bawak fatiha jejalan tengok ramarama cantik tak  esok ke lusa ke bilabila la untuk hilangkan bosan...???

notahati:
sangat suka jika maseh kekal berteman dengan ex-bf, tapi susah juga untuk lelaki menjatuhkan egonya semata-mata untuk berteman kembali dengan ex-gf kan..??? like my ex-bf after HIM kat atas tu. after breakup, terus menyepi, ada aku cuba berhubung tapi ditolak. mungkin besar sungguh salah aku pada kau kan..? apa-apa pun, sayang kan persahabatan yang terjalin sebelum hubungan kasih sayang tu terjadik kan..??? haish! tapi tak semua orang berfikiran macam tu agaknya. tapi hey! wake up! dunia kecik je, tak jumpa tang sini, jumpa la tang mane-mane nanti~ tengok macam fatiha dan HIM nie. kuar juga akhirnya. hahaha! kenangan dulu biar sahaja di hati, bina kenangan baru sebagai teman mungkin lebih baik~ kan...??? apa PENDAPAT korang...???? @_@


0 contengan readers:

 
♡ copyright by tiehanurfatiha ♡