:: nak ikut tak nak, nak ikut tak nak...? ikut suka korang lah! hehee~^_^ ::

Oct 1, 2011

makan HATI!????

www.tips-fb.com

salam readers digest!~

arini mood sangat-sangat sedih.
eh bukan sedih. marah. EH!
tak jugak. terKILAN mungkin.
EH!
terasa hati kot!

OHH! tak!!!

MAKAN HATI!

*dengan anda yang berkenaan*

baru betul!

pada tieha aku, 
berteman itu indah.
bila ada yang setia berada di sisi saat suka duka jalani kehidupan penuh onak duri ni.
bila ada senda gurau hilai tawa bersama.
bila ada yang memahami dan menghargai diri ini seadanya sepertimana tieha aku memahami dan menghargai mereka dalam kehidupantiehaku .
bila semua perkara yang baik dan buruk di kongsi kemas disimpan rapi dikunci mati diperut sendiri.
itulah TEMAN.

dan dengan isu di atas,

bila tieha aku mengakui kau temantiehaku,

tieha aku pasti kau tahu segala yang tieha aku sebutkan di atas.

ye, tieha aku sememangnya makan hati denganmu.
tieha aku benci makan hati. tieha aku tak suka.
tapi bila tieha aku terpaksa menjamah hati itu dengan tindakanmu,
itu buat tieha aku SENTAP!
seharusnya kau tahu tieha aku TIDAK SUKA MAKAN HATI!
tak kire la hati lembu ke kambing ke ayam ke unta ke ni kan pula HATI tieha aku yang sedia sensitif ni!

bagimu itu mungkin hanya perkara kecil yang tidak penting buatku tahu,
tapi bagiku itu perkara besar yang penting dalam hidupmu buatku wajib tahu.

cukup sampai di sini.

.SEKIAN, FULLSTOP.

p/s: tieha aku tidaklah sampai mahu memutuskan jalinan yang sedia ada,
tieha aku cuma TERKILAN TERMAKAN HATI dengan tindakanmu.
beri tieha aku masa seperti yang tieha aku pinta.
tak perlu minta maaf andai kau rasa itu tidak penting buatku tahu.
yang pasti, tieha aku senantiasa memaafkanmu cuma tieha aku perlu waktu untuk kembali normal denganmu.

ape-ape pun, tieha aku DOAKAN KAU BAHAGIA dengan KEHIDUPAN baru kau~


MAAF untuk 'aku' yang tieha gunakan. kalu tieha terasa memang macam tu.

PINKPINKPINK me:
hati gundah bila begini!
=.='


22 contengan readers:

yaya | mohd said...

tieha..ta mow la cdey2 k sygg..
cheer up :)

yaya | mohd said...

tieha..ta mow la cdey2 k sygg..
cheer up :)

uncle hyree said...

jangan sedy-sedey..uncle disini menghiburkan hati sambil menggoyangkan perut yg buncit nih hahahaha ...hidup ni kena sentiasa berisi dengan keceriaan ..mana nak cari? boleh ada dimana-mana asalkan kita bersedia menerima perubahan ...

pesanan uncle - kalau makan hati tu jika boleh perlu dielakkan ..tak bagus untuk kesihatan huhuhuuu

Ku Azhar said...

ku xske makan hati pepatung...eh?? hehehe

Enol said...

Sile senyum mcm biase!!! ^_^

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

dear yaya | mohd~ hmm.. tapi termakan hati dengan teman sendiri.. T_T


uncle hyree!!! thanx!!! nasihat sangat berguna! tieha cuba okay..?

:)

p/s: mmg tak makan sebarang hati yang boleh dimakan pun~ :)

duhai Ku Azhar!!! ahaha! same la pun! :) SEPPP!

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

Enol!!! ehehe! ^_^ oke..?

zatiey said...

jgn sdih2..think +..everthing happen 4 a reason...*_^

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

zatiey!!! thanx ye! :) okay, m trying~

kyra veronica said...

tieha...jgn sdey2x...snyum sket..bru comel...:)

Idzanfashila said...

don't be sad, tieha!
chill okeh :D

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

huhu.. kyra veronica!!! yeah! trying.. feel better now~ :)

ye! la tahzan kan Idzanfashila!! :) i'll~ :)

Saiazuan said...

hey chill.. jgn makan hati sgt... nanti xde hati cane? hehe

bnykkan solat ye, insyaAllah hati tenang :)

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

hmm Saiazuan!!! huhuuu.. baik!!! thanx alot! membina sgt.. kalu taleh solat pun doa boleh je kan..? tieha ingat! :)

-✿Ayu✿- said...

huhuhu...bakpe sedey2 ni tieha....

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

-✿Ayu✿-! xau.serabut. :(

balqiisazman said...

jgn cdey2...ingat allah selalu

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

thanx akak balqiisazman!!! insyaAllah i will~ :)

nub said...

makan hati x buat kenyang pun tieha...


ehehe

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

ye nub!! huhuu.. tapikan selalu je termakan jugak. cane ntah. haish! =.='

#ikahApix said...

jangan sedih2 ye sis :) alwayss smile baru comell ;)

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

!!! iye.. thanx! :) tak comel pung~ hehe!

 
♡ copyright by tiehanurfatiha ♡