:: nak ikut tak nak, nak ikut tak nak...? ikut suka korang lah! hehee~^_^ ::

Aug 29, 2011

kacau-bilau di dapurku | macam-macam ada hooiiiii RAYA tiba!~ :)

www.tips-fb.com

salam readers digest!~

maaf sangat lama kot tak update belog kan..? 
seharian semalam tak online!
oke lagi, 
tapi seharian semalam tak singgah group RBK1M kt FB,
boleh GILA!
@_@

haish!

ape-ape pun update kilat dari tieha,

lame senyap tu sebab buat semua nie ha, 

tadaaaaaa!!!!
 bola-bola cinta & biskut siam~
^_^

nyummmmy!


and here,
TAPAI!

nyummmmyyy nyummmyyyyy!
^_^


korang! OPENHOUSE korang bile..???
tieha raya kedua! jemput datang yang dekat!
yang jauh di alu-alukan!

last but not least,

SALAM LEBARAN

AMPUN MAAF ZAHIR DAN BATIN

DARIPADA TIEHA~

=.="

pssssttt! malam ni busy! ehehe!



PINKPINKPINK me:
hoii! makan ABC di awal dan akhir puasa la pun!
atooyyyaaaaiiii!


4 contengan readers:

Tengku Nizam said...

sedap kuih raya tuh, nanak! huhu

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

uitss Tengku Nizam!!!! ehehe! mmg sedap KOT! ahahha! jemput datang umah yer!:)

nelly said...

Nelly The Strange nak wish SELAMAT HARI RAYA !
:)

nelly folo !
:)

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

nelly ehehe! thanx! selamat hari raya jugak! thanx! i'll link urs in mine! :)

 
♡ copyright by tiehanurfatiha ♡