:: nak ikut tak nak, nak ikut tak nak...? ikut suka korang lah! hehee~^_^ ::

Sep 16, 2011

may GOD bless ----> MALAYSIA~ ^_^ *heartheart*

www.tips-fb.com

salam readers digest!~
^_^

wah!
arini sangat bahagia dan berasa sangat bertuah kerana maseh diberi kesempatan untuk merasakan nikmat ketenangan berada di negara sendiri MALAYSIA tanpa sebarang peperangan atau kebuluran atau apa sahaja yang boleh menjejaskan ketenangan negara.

16 SEPTEMBER setiap tahun kini telah dimenteraikan sebagai HARI MALAYSIA bagi memperingati penubuhan Persekutuan Malaysia pada tarikh yang sama tahun 1963. Ia menandakan penyertaan bersama-sama Malaya + Borneo Utara + Sarawak + Singapura untuk membentuk Malaysia pada tahun tersebut lah~
^_^

kalau nak bercakap pasal politik negara ni, tieha bukanlah seorang yang gemar berbicara tentang politik. cuma sekadar mengambil tahu apa yang penting itu wajib. hal-hal lain biar saja pihak berwajib yang menjalankan tugas mereka. jadi pendek je la entri ni ye.

=.="

kepada semua pemimpin, wira dan pejuang negara, ALL THE BEST!

WE TRUST IN YOU~
.sekian.

nah ni hadiah untuk negara MALAYSIA nie!
saya bangga menjadi anak MALAYSIA!
PINKPINKPINK me:
hoiii! banyak hari cuti ni, buat apa yer..?
adeh!
tieha kat kolej jer~
T_T


14 contengan readers:

Cik Jannah said...

tieha ni memang semangat lah ! hehe

Prasetyo said...

Nice blog posting, i'm very interesting to stop to your blog site. Dont forget to visit my blog here and here

Saiazuan said...

slmt hari malaysia ;)

Enol said...

ni gmbr jaman biler nih??? XD

Idzanfashila said...

Selamat Hari Malaysia~
cuti hanya di rumah :D

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

Cik Jannah!!! ehhe! wajib! :)

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

Prasetyo! thanx!!! :) okay!

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

Saiazuan zuan! yeah! selamat! :)

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

Enol!! ehehe! 31 ogos aritu! semangat wohhh!! time openhouse raya! lalala~ merdeka raya kan! ^_^

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

Idzanfashila!!! selamat! EH! kat rumah?? deng! xaci wohhh!

Senora Nabilah said...

Selamat Hari Cuti Malaysia... =)

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

Senora Nabilah!!! selamat bil! :)

zulhilmi.tempoyak said...

ehhh...

scocok la kte...
sy pon anak malaysia gak...

hihik

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

hey zulhilmi.tempoyak!!! same ea..? meh sep sep sep meh! ahaha! :)

 
♡ copyright by tiehanurfatiha ♡