:: nak ikut tak nak, nak ikut tak nak...? ikut suka korang lah! hehee~^_^ ::

Sep 22, 2011

spontaneous THURSDAY~ #1 (kalau da kate TAK KISAH!)

www.tips-fb.com

salam readers digest!~

ape yang menarik untuk ditaipkan dan dikongsi kat sini dengan laju-laju sekali tanpa berfikir arini.
ha, da macam tajuk kat atas ni la.

KALAU DA KATE TAK KISAH!

ini semua TAK KISAH bila dengan insan yang disayangi ye.
take NOTE kat situ.
bila tieha da mula kata TAK KISAH,
itu tandanya memang tieha betul-betul TAK KISAH.
apa nak jadik jadik la.
tapi kalu kena pukul ker tumbuk ker terajang ker perli ker dan segala yang seangkatan dengannya WAJIB LA KISAH kan!

tapi,

bila kena marah ker kena bebel ker dari insan yang tieha sayangi,
memang tieha TAK KISAH!
betul! SANGAT TAK KISAH!
cuma,
kalau tieha da mula MENANGIS lepas tu,
itu tandanya tieha MAKIN RINDU kat insan tersebut lah!

bukannya sedih tak bertempat merapu mintak simpati *takyah marah saya pliss plisss* gitu.
BUKAN oke!
cuma,
MAKIN RINDU itu PASTI!
dan bukan juga kerana menyesal berkenalan dengan insan-insan yang berkenaan.
sekali lagi, MAKIN RINDU itu PASTI!

dan itulah NUR FATIHA a.k.a TIEHA comel ni!~
*bila da mencuci mata ngan air masin menangis.sepuas.hati tadi, rindu+teringat budak kecik nie yang selalu peluk tieha bila diperlukan!*

EH!!!
abaikan gambar merapu takde kena mengena nie!
@_@

tieha ingat tieha je yang macam nie, tapi tadi ada singgah belog sis INTAN.
entri sis suh marah-marah dia.
ada jugak la insan berhati tisu memang nipis sungguh macam tieha jugak!
=.='
"sis, lepas nie leh kiter buat kelab nie!"

dan

korang yang lain cane lak...?????

PINKPINKPINK me:
tuah badan dapat duit raya RM1 bertukar jadik RM50 semalam dengan tukaran jawapan PERKAHWINAN CAMPUR lam kelas.
COOL kan!
alhamdulillah~
^_^

P/S: eh, mata pedih cuci mata ngan air masin tadi, nak tido la, TATA!


24 contengan readers:

Cik Jannah said...

Cik Jannah pun tak kisahhh kalauuuu tieha merapu ! hahaha

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

Cik Jannah !!!! ahaha! sep!!! :D

atiqa aris said...

aiman pon x kesa.tibe2.haha

Myza Sam said...

Myza pun Tak Kisah , kalau tieha datang blog Myza . HAHA PEACE !

~pinkylixi0uz~ said...

lol..igtkn dpt tgk pic cik abg awk..scroll2 bwh tgk2 pic adek haikal..haish! hehe =p

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

atiqa aris!! eehe! bagus woh! :D nk terjah belog kamoo! :)

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

Myza Sam!! aha! done singgah!:)

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

dear ~pinkylixi0uz~ sayang! i ade kakak je..:)

Heidi Shafiq said...

kem salam kat intan.. ;)

Idzanfashila said...

ikutkan mmg ta kisah. tp tetiba nk tukar pulak. sy kisah kalo awk asyik cuci mata ngan air masin je. :)

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

hey Heidi Shafiq!! ahahaaa! adeh! mengade krim2! ehehe! :D

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

Idzanfashila!!! erkkk!!! alamad! kisah yerr...??? T_T

Saiazuan said...

huhu btl ke x kesah? hehe :D

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

Saiazuan!! hoi! btul lah! ahahaha! :D

intanurulfateha said...

woi heidi ! pehal nak kem salam kat gua plak !

zOeY zAu YaH said...

yee saya pun TAK KISAH haha

Zul Fattah said...

sabaq je la wei.. ini semua ujian .. ko kisah ke.. ko x kisah.. yg berlaku tetap berlaku.. mungkin mulut je yg berkata ko x kisah.. tp, hati ko.. tanya la hati ko.. pejam mata.. dan tanya hati.. ia kisah ke tak?

emieysandra said...

xpe2..xkisah..huhu, duit raya 50! manyak tuuu

zulhilmi.tempoyak said...

mgelirukan jugak ni...

tp i xksah...

;p

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

sis intanurulfateha!!! ahaha! tu lah pasai! =.='

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

kan zOeY zAu YaH kan! meh sep jugak meh! :)

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

Zul Fattah, yepp.. terima.. bab mainan hati, biar saja satu hati ini yang tau~ :)

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

zulhilmi.tempoyak!! ahaha! keliru lah sangat kan! :D

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

emieysandra!!! ehehe! banyak kan..? my lec baik~ :)

 
♡ copyright by tiehanurfatiha ♡